Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 06, 2018

Ο "ΜΙΣΤΕΡ ΓΚΟΛ" ΓΚΑΒΑ ΣΤΟΝ ΚΕΡΑΥΝΟ

Τον έμπειρο στράικερ Γιάννη Γκαβασιάδη ενέταξε στο ρόστερ του ο Κεραυνός Κερατέας. Ο Γιάννης έρχεται να καλύψει το κενό του Αρουέλ και να βοηθήσει την ομάδα του στο επιθετικό κομμάτι. Σίγουρα η παρουσία του θα είναι υπολογίσιμη στους αντίπαλους αμυντικούς. Ο Κεραυνός με την απόκτηση του Γκαβασιάδη φτάνει πιο γρήγορα στο γκολ. Όπως μας δήλωσε ο έμπειρος σέντερ φορ,


"Είναι συνειδητοποιημένη από μέρους μου η μεταγραφή μου στον Κεραυνό Κερατέας. Ήρθα σε μία ιστορική ομάδα που τον πρωταθλητισμό τον έχει στο DNA της, με παρουσία σε επαγγελματικές κατηγορίες, πολυνίκης στον θεσμό του Κυπέλλου και με απίστευτα ζεστό κόσμο. Θα φροντίσω κι εγώ να μείνει η ομάδα στα υψηλά στάνταρ, να παίζει καλό ποδόσφαιρο, ουσιαστικό και να χαρίζει νίκες στον κόσμο της. Ευχαριστώ τον σύλλογο για την εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπο μου. Η ανταπόδοση μου θα είναι στο γήπεδο.

Δημήτρης Παρίσης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου