Τετάρτη, Νοεμβρίου 16, 2016

Αρ. Σπανέας: Αυτές είναι οι παρεμβάσεις του Δημήτρη Γιαρένη στη διαιτησία

Αναλυτικά:
ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΑΡΧΗΣ
ΕΞΩΔΙΚΗ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ - ΔΗΛΩΣΗ & ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ
Αριστείδη Σπανέα του Μιχαήλ, κατοίκου Λαγονησίου Αττικής, οδός Θεολόγου αρ. 3, με Α.Φ.Μ. 019477047 (Δ.Ο.Υ. Αγ. Δημητρίου)
ΠΡΟΣ
Την Ένωση Ποδοσφαιρικών Σωματείων Ανατολικής Αττικής (Ε.Π.Σ.ΑΝ.Α), η οποία εδρεύει στην Παλλήνη Αττικής, όπως νόμιμα εκπροσωπείται από τον πρόεδρο του διοικητικού συμβουλίου αυτής
Κοινοποιούμενη σε:
1. Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού / Γενική Γραμματεία Αθλητισμού
2. Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία / Επιτροπή Δεοντολογίας
3. Μέσα μαζικής ενημέρωσης
_________________________________________________________________
Όπως καλώς γνωρίζετε, μέχρι την πρόσφατη αυθαίρετη αντικατάστασή μου, ασκούσα τα καθήκοντα του αρχιδιαιτητή στο πρωτάθλημα ποδοσφαίρου της Ένωσής σας. Η ευσυνειδησία που έχω επιδείξει στην εν γένει σταδιοδρομία μου αποτέλεσε το γνώμονα στην άσκηση των καθηκόντων μου και στην ΕΠΣΑΝΑ. Ωστόσο, όσον αφορά στα θέματα της διαιτησίας, οι χειρισμοί και η συμπεριφορά του νυν προέδρου του διοικητικού συμβουλίου της Ένωσης Δημητρίου Γιαρένη, ο οποίος ετύγχανε και πρόεδρος της Επιτροπής Διαιτησίας κατά τη θητεία μου, αποδείχθηκαν εντελώς αποδείχθηκαν πλήρως αντίθετοι στους κανονισμούς και τη δεοντολογία.
Απευθύνομαι λοιπόν με την παρούσα προς όλα τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της ΕΠΣΑΝΑ και καθιστώ γνωστές τις παρακάτω αναφερόμενες παρεμβάσεις του προέδρου του δ.σ. στη διαιτησία. Οι παρεμβάσεις αυτές αφορούν στο διορισμό των παρατηρητών των αγώνων, κατά τον οποίο ο πρόεδρος του δ.σ., προέβαινε σε αλλαγές προσώπων (των παρατηρητών) αφού
είχε ήδη ολοκληρωθεί το πλάνο ορισμού διαιτησίας, χωρίς να ζητήσει τη σύμφωνη
γνώμη μου ή έστω να με ενημερώσει. Οι ενέργειες αυτές του προέδρου αποτελούν ευθεία παρέμβαση στη διαιτησία. Συγκεκριμένα:
α) Στις 24/09/2016 αφαίρεσε τους παρατηρητές από τους ακόλουθους αγώνες:
- ΒΟΥΛΙΑΓΜΈΝΗ - ΣΤΑΜΆΤΑ
- ΔΙΟΝΥΣΟΣ - ΠΡΩΤΕΑΣ
- ΑΕΤΟΣ ΠΙΚΕΡΜΙΟΥ - ΑΝΟΙΞΗ
β) Στις 28/09/2016 ομοίως στους παρακάτω αγώνες:
- ΣΑΡΩΝΙΚΟΣ - ΔΙΟΝΥΣΟΣ (Στη συγκεκριμένη περίπτωση παρατηρείται ότι σε δύο συνεχόμενες αγωνιστικές αφαιρέθηκε ο παρατηρητής από αγώνα που συμμετείχε η ομάδα ΔΙΟΝΥΣΟΣ, χωρίς το γεγονός αυτό από μόνο του να δημιουργεί υπόνοιες επίδειξης εύνοιας, πλην όμως η σύμπτωση της απουσίας παρατηρητή σε δύο συνεχείς αγώνες της ίδιας ομάδας προσβάλλει την αξιοπιστία του πρωταθλήματος).
- ΑΦΙΔΝΑΙΚΟΣ - ΑΡΤΕΜΗΣ
- ΚΟΥΒΑΡΑΣ - ΔΟΞΑ ΠΟΝΤΙΩΝ
- ΓΕΡΑΚΑΣ - ΚΑΛΥΒΙΑ
γ) Στις 08/10/2016 άλλαξε αυθαίρετα τους παρατηρητές των αγώνων:
- ΠΡΩΤΕΑΣ Π. Φ - ΠΑΘΙΑΚΑΚΗΣ, τον αρχικά διορισθέντα από εμένα κο Σουλο με τον κο Κατσαδήμα
- ΑΡΗΣ ΒΟΥΛΑΣ - ΑΤΛΑΝΤΙΣ, τον αρχικά διορισθέντα από εμένα κο Κατσαδήμα με τον κο Σουλο
δ) Στις 09/10/2016 ομοίως άλλαξε τους παρατηρητές των αγώνων:
- Κ.Α. ΒΑΡΗΣ - ΑΧΙΛΕΑΣ Κ.ΑΧΑΡΝΩΝ, τον αρχικά διορισθέντα από εμένα κο ΚΟΝΙΑΡΗ με τον Κο Κατσαδήμα
- ΜΑΡΚΟ - ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΚΕΡΑΤΕΑΣ, τον αρχικά διορισθέντα από εμένα κο Κατσαδήμα με τον Κο Κονιαρη
Στις 08/10/2016 ο κ. Γιαρένης μου είχε παραδώσει μάλιστα και μία λίστα παρατηρητών που έπρεπε με την απαίτησή του να χρησιμοποιώ, πλην όμως εγώ του τόνισα ότι ο κανονισμός και οι διατάξεις της δεοντολογίας δεν του παρέχουν κανένα τέτοιο δικαίωμα. Τελικώς η θέση του ήταν ότι αυτός είναι εκλεγμένος και υπέγραψε τη λίστα ενώπιον του Κου Σπαθη, την οποία
συμπεριλαμβάνεται στα επισυναπτόμενα της παρούσας.
ε) Στις 12/10/2016 αφαίρεσε εν αγνοία μου τους παρατηρητές από τους αγώνες:
- ΠΑΛΑΥΡΕΑΤΙΚΟΣ – ΚΟΥΒΑΡΑΣ
- ΑΕΤΟΣ ΠΙΚΕΡΜΙΟΥ – ΠΑΜΠΑΙΑΝΙΚΟΣ
Στον αγώνα ΚΑΛΥΒΙΑ-ΑΡΤΕΜΙΣ άλλαξε τον αρχικα ορισθέντα από εμένα κο ΠΑΠΑΔΟΠΟΛΟ αντικαθιστώντας τον με τον κο Κατσαδημα.
στ) Στις 15/10/2016 και 16/10/2016 άλλαξε με τον ίδιο τρόπο τους παρατηρητές των αγώνων:
- ΑΗΤΗΤΟΣ ΣΠΑΤΩΝ -Κ.Α.ΒΑΡΗΣ, τον αρχικά από εμένα ορισθέντα κο Σουλο με τον κο Κατσαδημα (εδώ κατά κόρον εμφανίζεται πάλι το όνομα του κου Κατσαδημα σε αντικατάσταση παρατηρητών, συνήθως όπου αντικαθιστά παρατηρητή τοποθετεί το όνομα του κ. Κατσαδήμα)
- ΜΑΧΗ ΜΑΡΑΘΩΝΑ - ΚΟΡΩΠΙ, τον αρχικά ορισθέντα από εμένα κο Κατσαδημα με τον κο Τουντα. Πιθανότατα στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν γνώριζε ότι ο κος Τουντας δεν είχε το δικαίωμα, βάσει του κανονισμού να ορίζεται παρατηρητής, με αποτέλεσμα να μου ζητήσει μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ο Κος Νακας να αντικαταστήσω τον κο Τουντα που ουδέποτε είχα ορίσει.
Η ειρωνεία είναι ότι, κατόπιν αυτού, μου έστειλε και ο ίδιος ο πρόεδρος μύνημα ότι αν δεν προέβαινα σε αντικατάσταση του κου ΤΟΥΝΤΑ δυναμίτιζα το πρωτάθλημα .
Κατά την ίδια ημερομηνία αυθαίρετα αφαίρεσε τους παρατηρητές διαιτησίας από τους αγώνες:
- ΑΓΣΘ Ν ΜΑΚΡΗΣ ΠΑΘΙΑΚΑΚΗΣ
- ΣΑΡΩΝΙΚΟΣ - ΓΕΡΑΚΑΣ
- ΠΑΜΠΑΙΑΝΙΚΟΣ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΕΘΝΙΚΟΣ Ν ΜΑΚΡΗΣ - ΦΟΙΒΟΣ (ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΝΕΟΣ ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ)
Αντικατέστησε τον αρχικά ορισθέντα παρατηρητή Κο Στάση με τον Κο Σγουρο και μάλιστα σε αγώνα της ομάδας από την οποία προέρχεται ο ίδιος ο πρόεδρος του δ.σ. (ενώ στις 24/09/2016 είχε αφαιρέσει τελείως τον παρατηρητή)
- ΑΝΟΙΞΗ - ΚΑΛΥΒΙΑ
Σε όλα λοιπόν τα ανωτέρω αντέδρασα γιατί αποτελούν σαφείς και ευθείες παρεμβάσεις του προέδρου του δ.σ. στη διαιτησία που βρίσκονται σε πλήρη αντίθεση με τους κανονισμούς και τον κώδικα δεοντολογίας της Ε.Π.Ο. και τα
οποία θα έπρεπε να τεθούν υπόψη των μελών του διοικητικού συμβουλίου. Αντ’ αυτού, ο κος Γιαρένης, αφού πρώτα μου ζήτησε να παραιτηθώ, όταν δεν το έπραξα, προκάλεσε μία αυθαίρετη και παράνομη απόφαση του δ.σ. περί αντικατάστασής μου, χωρίς να παραστώ, ούτε καν να λάβω γνώση της συνεδρίασης. Μάλιστα, όταν σε προγενέστερο χρόνο στις 19/10/2016 κλήθηκα από τον πρόεδρο να παρευρεθώ στη συνεδρίαση του δ.σ. ο κος Πέππας με ενημέρωσε ότι η συνεδρίαση αναβάλλεται, χωρίς όμως ουδέποτε να κληθώ στην εξ αναβολής συνεδρίαση. Είναι προφανές ότι αυτό συνέβη για το λόγο ότι η παρουσία μου είχε σκοπό να ενημερώσει τα μέλη του δ.σ. για τις προαναφερόμενες παρεμβάσεις του προέδρου κου Γιαρένη στον ορισμό των παρατηρητών. Έτσι πληροφορήθηκα από τον τύπο την απόφαση περί αντικατάστασής μου, με αιτιολογία τη δήθεν παρεμπόδιση της εύρυθμης λειτουργίας της Επιτροπής Διαιτησίας, η οποία μάλιστα δεν προβλέπεται στους αποκλειστικά απαριθμούμενους λόγους για την αντικατάσταση των αρχιδιαιτητών, σύμφωνα με τον Κανονισμό.
Επειδή οι παραπάνω πράξεις προσβάλλουν καταφανώς τα οριζόμενα στις διατάξεις των κανονισμών και του κώδικα δεοντολογίας, πλήττουν ταυτόχρονα την αξιοπιστία του πρωταθλήματος της ΕΠΣΑΝΑ και του ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου γενικότερα.
Επειδή έχω καθήκον ως εκ της πριν από την αντικατάστασή μου ενασχόλησής μου με την ιδιότητα του αρχιδιαιτητού να γνωστοποιήσω με την παρούσα τα προπεριγραφόμενα πραγματικά περιστατικά στα μέλη του δ.σ. της ΕΠΣΑΝΑ.
Επειδή προς επίρρωση των ανωτέρω συγκοινοποιώ με την παρούσα τα δελτία ορισμού παρατηρητών πρωταθλήματος ΕΠΣΑΝΑ 2016-2017 και τα έγγραφα αντικατάστασης των παρατηρητών υπογεγραμμένα από τον πρόεδρο του δ.σ., ήτοι συνολικά 14 έγγραφα αριθμημένα από το 1 έως το 14.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΟΓΟΥΣ
και με τη ρητή επιφύλαξη παντός εννόμου δικαιώματός μου
Σας καλώ όπως γνωστοποιήσετε το περιεχόμενο της παρούσας προς όλα τα μέλη του δ.σ. και στους προέδρους των σωματείων της Ένωσης
Σας δηλώνω ότι σε περίπτωση άρνησής σας θα προσφύγω σε κάθε αρμόδια
αρχή και δικαστήριο.
Αρμόδιος δικαστικός επιμελητής παραγγέλλεται ν’ επιδώσει νόμιμα την παρούσα προς την Ένωση Ποδοσφαιρικών Σωματείων Ανατολικής Αττικής (Ε.Π.Σ.ΑΝ.Α), όπως νόμιμα εκπροσωπείται, προς γνώση και για τις νόμιμες συνέπειες αντιγράφοντας αυτήν ολόκληρη στην έκθεση επιδόσεως που θα συντάξει, συγκοινοποιώντας ταυτόχρονα τα δελτία ορισμού παρατηρητών πρωταθλήματος ΕΠΣΑΝΑ 2016-2017 και τα έγγραφα αντικατάστασης των παρατηρητών υπογεγραμμένα από τον πρόεδρο του δ.σ., ήτοι συνολικά 14 έγγραφα αριθμημένα από το 1 έως το 14.
Αθήνα, 14 Νοεμβρίου 2016
Ο εξωδίκως δηλών κλπ.
Αριστείδης Σπανέας
ΠΗΓΗ ΠΑΜΕ ΜΠΑΛΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου