Κυριακή, Φεβρουαρίου 26, 2017

ΑΡΧΙΚΗΕΠΣΑΝΑ Αντρίκεια συγνώμη από τον Τάκη Μακροδημήτρη!

Είναι μεγάλη υπόθεση να αναγνωρίζεις τα λάθη σου και να ζητάς συγνώμη, κάτι το οποίο πρέπει να αναγνωριστεί στην περίπτωση του Τάκη Μακροδημήτρη. Ο έμπειρος τεχνικός του Κεραυνού Κερατέας, με αφορμή τα όσα έγιναν στον επαναληπτικό με την Ατλαντίδα, εξέδωσε προσωπική δήλωση μέσω της οποίας παραδέχεται πως πράγματι «παραφερθηκα και επέδειξα συμπεριφορά που δε συνάδει με την προσωπικότητα το ήθος και την πορεία μου στους αγωνιστικούς χώρους κατά τη διάρκεια της 25χρονης προπονητικής μου καριέρας». Από εκεί και πέρα, ο Τάκης Μακροδημήτρης ξεκαθαρίζει πως σέβεται την ΕΠΣΑΝΑ, τον πρόεδρο της Δημήτρη Γιαρένη, τον αρχιδιαιτητή Πέτρο Κόνιαρη και την Ελένη Αντωνίου, αλλά διευκρινίζει πως κάποια πράγματα που αναγράφονται στο φύλλο αγώνα, δεν έχουν ειπωθεί από τον ίδιο.
Αναλυτικά η δήλωση του Τάκη Μακροδημήτρη:
«Λιγες ώρες μετά το τέλος του Ημιτελικού ανάμεσα στην ομάδα μας και την Ατλαντίδα θα ήθελα να προβώ σε κάποιες δηλώσεις. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων θα αναφερθώ προσωπικά λέγοντας πως αντέδρασα έντονα πάνω στην πίεση του αγώνα λέγοντας κάποια πράγματα αλλά σίγουρα όχι όλα αυτά που αναγράφονται στο φύλλο αγώνα και ίσως επειδή ήμουν εκτός αγωνιστικού χώρου η κ.Αντωνιου να μπέρδεψε την διαμαρτυρία μου με πιθανές ύβρεις οπαδών. Ενα έχω να πω σέβομαι τόσο το Δ.Σ της ΕΠΣΑΝΑ και ιδιαίτερα τον πρόεδρο κ.Γιαρένη όσο και τον αρχιδιαιτητή κ.Κόνιαρη που έχουν αποδείξει ότι μάχονται για την ισονομία του 50-50. Όσο για την κ.Αντωνίου την σέβομαι και την εκτιμώ και σαν άνθρωπο και σαν διαιτητή και αν και εφόσον διεταραχθει η οποιαδήποτε ηρεμία, δηλώνω συγνώμη επειδή παραφερθηκα και επέδειξα συμπεριφορά που δε συνάδει με την προσωπικότητα το ήθος και την πορεία μου στους αγωνιστικούς χώρους κατά τη διάρκεια της 25χρονης προπονητικής μου καριέρας».
Τάκης Μακροδημήτρης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου